Vær så god – bli gæren!

Hvor lenge klarer du dette?

37 kommentarer

Filed under Uncategorized

37 responses to “Vær så god – bli gæren!

  1. Supermann 348

    6 min 34 sek

    kommentaren lød: «You are sick. Get a life»

    🙂 seil aldri i motvind, man rekker aldri polet.

  2. Neste gang forlanger jeg bildedokumentasjon.

  3. Supermann 348

    Jeg kan ikke spille dette spillet lengere. Sist gang trodde mine kollegaer jeg var på en konferanse i flere dager.

  4. Det heter ikke «lengere».

  5. Supermann 348

    nei, det stemmer. det er bra du følger med.

    er det du eller jeg som har fått hjerneslag!

  6. Jeg er ganske sikker på at det ikke er meg i alle fall.

  7. 7 sekunder. på andre forsøk.

  8. jeg har 11. jeg er visst som paris hilton eller noe.

  9. Jeg får unskylde meg med at første gangen skjønte jeg ikke hva jeg skulle gjøre.

    Vi forsøker igjen. Rapport følger om noen dager.

  10. Jeg har ikke prøvd så mange ganger, jeg blir så sint av det spillet. Men jeg vet at det jeg gjør feil er at jeg beveger den lange streken altfor fort, men jeg klarer ikke.
    Dustespillet.

    Men bra av deg, Beate!!

  11. camilla

    17.28 sek. 3. forsoek.

  12. camilla: det var jo bra 🙂

  13. Åh kjære vene, dette var helt forferdelig :-S

  14. Jeg vet det! Det er ikke noe ok i det hele tatt. Og jeg bruker bare musa på laptopen, så det blir jo bare helt krise.
    Jeg blir faktisk ordentlig irritert. Men jeg er så sta. Jeg må banke Supermann.

  15. Ok. Jeg kan ikke dette, jeg. Usle 13 sekunder….

  16. Det er muligens verdens verste spill.

  17. Nå er jeg nysgjerrig nå! Sitter her på jobb og får ikke sett på spillet. Grrr! I kveld….

  18. Brannmur?

    Hehe, tror dette spillet burde lukes vekk av samtlige brannmurer, for det er jo helt meningsløst tidkrevende. Selv om jeg snitter på 12-14 sekunder. Nei, det er tull. Jeg har jo ikke snitt på 14 (kan ikke være det når jeg spenner fra 2,254-14,778) Det er jo persen. Nå prøvde jeg visst å skryte på meg flere sekunder enn jeg har rett til.

  19. *krmt*
    foreløpig er det meeeget slemt.
    Mi får se.

  20. Hey hey hey! Jeg begynner visst å bli litt bedre!
    *nei! Har ikke sittet hele tiden*
    🙂

  21. Dette er jo grusomt… prøvd noen ganger og det meste jeg har klart er 5 sekunder. *snufs* Og jeg som egentlig skulle blogget utfordringen din. Det er din skyld, Victoria!

    (Egentlig er spillet så irriterende at jeg faktisk mistet lysten til å prøve mer. Det er jo en god ting.)

  22. Det var bra! Jeg sa til meg selv i går: – Ok, bare femten ganger!

    Det gikk jo på halvannet minutt eller noe sånt 🙂

  23. Hehe, jeg suger så innmari mye mer på dette spillet enn deg, Victoria. Håper det er litt trøst. 😉

  24. Lothiane! Du må jo holde den nederste mest mulig rolig *belærende tone*.
    For dét er jo skikkelig lett. Not.

  25. Her kommer en kommentar fra 10-åringen til Supermann:

    «Spillet er på fransk, så jeg tror ikke på at du klarte 6 minutter, for du har skrevet det på engelsk.»

    Haha, busted, sier jeg bare, og minnes at det sto noe om rek på 46 sekunder eller noe slikt også.

  26. Hehe. Men dersom dere klikker i nedre venstre hjørne er det et britisk flagg 🙂 Da blir kommentarene på engelsk.
    Og den 46-sekunderen er nok en eller annes rekord, bare, for jeg vet jeg har sett ham klare over tre og et halvt minutt for lenge siden 🙂

    *jeg tror han har Asberger*

  27. Nå skrive jeg (sønnen til mamma)

    Klarte 21,136 😀

  28. Vic, det er visst meningen å stresse ned med denne:

    http://www.zanorg.com/prodperso/jeuxchiants/arbre.htm

    Ellers må du hilse Supermann og si unnskyld, og at vi beunderer ham nesegrust.

  29. HAH!
    17,2 sekund. Gi meg bare et par-tre dager til så knuser jeg deg.

  30. Hah sjæl! I går hadde jeg 28 sek 🙂 Men så har jeg sikkert prøvd 200 ganger snart…

  31. Tilbaketråkk:   Vær så god - bli gæren II  via Alf Ivar online

  32. Fikk du med deg utfordringen min? Ikke det at jeg vil ha noen skyld for flere dueller mellom deg og Supermann, men…

  33. Der så jeg den, ja!! Hehe, det skal bli interessant! Regner med at det blir slik at jeg holder på å TILTE, mens han bevarer roen og er veldig mye bedre enn meg.

Legg igjen en kommentar

