Nå har jeg åpnet psykisk helse-bloggen!

Nå kan dere gå inn å se her!

Foreløpig ser det litt trist ut, men jeg skal ordne dette i løpet av kvelden. Da legger jeg ut de innleggene som er blitt lenket til i kommentarfeltene her på min egen blogg.

Dersom du har en tekst, bloggpost etc du ønsker å ha med –  gi beskjed på

psykisk ætt yahoo dot no

Foreløpig har jeg lagt ut teksten Sigrun lenket til, er dette en ok måte å gjøre det på, eller er det bedre å sette inn en «les mer»-boks, slik at det blir plass til flere tekster på én bloggside? Jeg legger ut flere tekster senere i dag.

Kom med innspill, dette blir til mens vi går, skriver, tenker og lever.

13 kommentarer

Filed under Blogger, Blogging

13 responses to “Nå har jeg åpnet psykisk helse-bloggen!

  1. hyt

    Flott! JEg lurte også på hvor det ble av denne nettsiden, men kom på at det nå blir «før-lansering» før den 10-de. Men det er jo bare greit.
    Blir spennende dette her 🙂 Og mer så, jo flere som oppdager siden.

  2. Hei! Jeg holder på med veldig mange ting i dag, men jeg skal få gjort mer i løpet av kvelden.

    Du, hvem er du da, hyt?
    Kan ikke du sende en mail til psykisk ætt yahoo dot no, i tilfelle det er slik at du ønsker å være med å administrere siden??

    Har jo fått med meg at du har et stort engasjement for dette!

  3. Flott Victoria. Kan du bruke et annet tema eller endre skrifttypen så det blir litt lettere å lese. Kanskje finne et bra topbilde?
    Synes godt innleggene kan vises med bare en ingress på førstesiden for så å lese mere…
    Blir spennede dette, vil i alle fall reklamere på bloggen min så får vi se om konsentrasjonen er med meg til et helt innlegg noen gang.

  4. Jeg skal fikse det 🙂 Temaet er det samme som jeg bruker her, men det jeg nå har gjort er bare å kopiere teksten og sette det inn – så da blir det litt ulike skrifttyper. Skal fikse det, slik at det blir likt!

    Bildet var bare noe jeg hadde på pc-en, og jeg synes det er litt fint og litt irriterende. Det er et utsnitt av Movement in Squares av Bridget Riley – og på en måte passer det litt.

    Men, noen kan jo lage en header???
    Det hadde vært kjempefint!!

  5. …og du., Graylady – det trenger jo ikke være langt! Og det trenger heller ikke være slik at sjangre utelukkes. Du kan skrive et dikt eller noe?

    Når det blir noen flere poster, så setter jeg alle opp med ingress og så «les mer» 🙂

  6. hyt

    Hei! *rødmer* 🙂 Ble først litt stolt over forespørsel om å være med på å adminstrere siden… Men så får jeg litt kalde føtter også.
    For jeg vet ikke helt om jeg er den «rette» for oppdraget… :-/ Må tenke litt på det, tror jeg.

    Helst hadde jeg lyst til å bidra i form av å skrive tekst, (hvis jeg får til noe som er bra nok).

    Men jeg er en som har slitt selv, over mange motbakker. Derfor har du rett: det er noe som opptar meg veldig. Jeg tror det er et stort behov for en ny kunnskapsportal om psykisk helse, og ser derfor nytteverdien av det du nå drar i gang!!!Derfor så engasjert 🙂 Det er litt meg, det.

  7. Bussemann

    Flott initiativ! 😀 Et forslag fra meg vil være å legge ut ingresser, og la folk klikke seg inn på tekstene de vil se mer av. På den måten blir det plass til flere, som du selv sier, og det blir «mer oversiktlig» i mine øyne i hvert fall.

  8. hyt: Full forståelse for det! Og du er velkommen til å bdra når som helst 🙂 Håper det går bra med deg!

    Bussemann: Enig med deg! Etter hvert går det sikkert an å lage et mer «magasin»-utseende også, men må bare vente til jeg er ferdig med en del saker – holder egentlig på å skrive eksamensoppgave :-/

  9. http://psykisk.wordpress.com har potensiale til å bli en veldig viktig blogg. Kanskje kan dette tiltaket være med på å sette søkelyset på et av de siste tabuene i helsevesenet?

    Jeg har derfor sjekket med VG om de kan være interessert i å gjøre noe i den sammenhengen.

  10. Victoria… pass deg så det ikke blir for mye for deg. Vi andre må kunne vvære litt tålmodige, Rom var ikke bygd på en dag.

  11. Så flott initiativ Victoria! Har vært innom flere ganger og kommer nok tilbake mange flere også. Vet ikke om jeg har noe å bidra med, føler jeg er på sidelinja. Men har virkelig kjent på mørket etter jeg sluttet å røyke for halvannen uke siden. Skremmende og uventet…. Skummelt å ramle ned i sort hull og kjenne på håpløsheten…

  12. Alf Ivar: Så bra! Jeg er veldig glad for at det har vært så mye besøk der!! Veldig overveldende på mange måter. Får liksom ikke skrevet noen oppgave i strategi på denne måten…og nå MÅ jeg snart få ut fingern der, for jeg må levere på søndag… Mange tanker i hodet, da. Og noe skribbel på noen ark. Æsj.

    Så bra du har tatt kontakt med avis!! Jeg har kikket på noen av disse her i dag, mye fint man kan lage hvis man har tid: http://www.elegantwordpressthemes.com/gallery/influx/

    Graylady: Tusen takk for den omtanken 🙂 Setter pris på det!! Skal i alle fall ha med Sigrun på laget, så det blir bra å dele litt på det tror jeg 🙂

    Lothiane: Takk for det! Kom mange ganger, for det legges jo stadig ut noe nytt. Håper det går bedre med deg snart! Hørtes ikke noe godt ut det der…

  13. Oj oj, håper det går bra med oppgaven i strategi, Victoria! Lykke til!

Legg igjen en kommentar

