Hurra! Hjorthen ødelegger igjen!

Hipp hurra! Hjorthen har tenkt til å ødelegge enda en eksamensinnspurt! Nå ruller Tordenbloggen igjen, stikk innom her, nominér de bloggene du liker!

Akkurat nå som jeg hadde planlagt storinnrykk i bøkene, så blir jeg sikkert hengende rundt her istedet!

Veldig bra! Husker en herlig periode for omlag ett år siden, med full gass på Tordenbloggen, tidsskriftet som hadde deadline og fire eksamener. Det blir tydeligvis reprise i år!

Herlig glede 🙂

4 kommentarer

Filed under Blogger, Blogging

4 responses to “Hurra! Hjorthen ødelegger igjen!

  1. Mowahahaha!

    Tordenbloggen er selvfølgelig kun drevet av misunnelse overfor alle dem som tar en utdannelse mens jeg må jobbe helsa av meg på nattevakt.

    Min onde plan er avslørt, men jeg lar meg ikke stoppe!

  2. Greit 🙂 Da skal jeg innrømme trangen jeg har til å drive hotel fremfor å lese om nåverdi.

    Såh.

    Men takk for at du orker en gang til 🙂

  3. Åh, jeg så at du nominerte meg Victoria — tusen takk, nå gleder jeg meg! 🙂

  4. Bare hyggelig, kamikaze! Dette blir sikkert moro 🙂

Legg igjen en kommentar

