Stenge bloggen

Hei!
Den eneste grunnen til at denne bloggen har vært stengt, er at jeg holder på å fikse den litt – og derfor ser den ultrakjip ut nå, for jeg har kun endret litt og ikke alt jeg skal.
Men jeg trenger da ikke ha den stengt for det.
Uansett, i går endret jeg theme på bloggen, satte inn et annet stylesheet, men er ikke ferdig, det er jo åpenbart. I dag har jeg ikke hatt mulighet til å gjøre noe med dette, har vært borte hele dagen – og resten av kvelden rekker jeg heller ikke gjøre noe som helst.

Men jeg åpner den nå, slik at folk ikke tror noe er galt 🙂

8 kommentarer

Filed under Uncategorized

8 responses to “Stenge bloggen

  1. Nå er den nesten som den var før, men kun midlertidig. Har fått fikse-blogg-hangup.

  2. Det blir nok bra, det er jo litt gøy å prøve seg fram… litt rot må en bare regne med.
    Ha ei fin kald helg.

  3. Puh, jeg ble litt bekymra. Godt å se deg på plass! Ser ut som det blir en fin make-over! 🙂

  4. Britt Åse

    Jeg henger her i spenning. Jadda!

  5. Lettet!
    Jeg trodde du hadde stengt og dratt din vei!!
    Godt jeg tok feil 😀

  6. Takk for koselige meldinger 🙂 Jeg skal få fikset dette, men det er helt tragisk, for jeg har ikke tid og er igrunnen temmelig lite teknisk.

    Får se om jeg får til noe i løpet av kvelden 🙂

  7. Fy skam! Skremme meg sånn. Her har jeg vært bloggefri noen dager, og så smeller du «stenge bloggen» rett opp i trynet mitt på den måten?? Skremme folk slik – ække fint det.

  8. Hehe, det var ikke meningen. Eller, jo!

    Mohahahah.
    Hehe

    Litt glad for at noen kan bli skremt av det, jeg!
    🙂

Legg igjen en kommentar

