Bloggutvikling på anbud

Tid er penger og et definert knapphetsgode i det Victorianske hjem. Denne bloggen skulle pusses opp, men det går dårlig.

Jeg vet sånn cirka hva jeg vil med den, men jeg kan ikke bruke en haug av timer på css og html, det går ikke nå – for det er omlag tre uker til jeg skal ha gjennomført en haug eksamener, og etter jul – vel, da går det helt sikkert ikke da heller på grunn av noe annet som tar masse tid.

Dersom du har lyst til å hjelpe meg til å få denne bloggen slik jeg vil, så kan du sende en mail til vicblogg(a)yahoo.no, så blir vi enige om betingelser og betaling.

Æ træng hjælp.

11 kommentarer

Filed under Uncategorized

11 responses to “Bloggutvikling på anbud

  1. Å – det er så mange som er gode på sånt der ute! Du får nok hjelp, skal du se. Jeg har f.eks hatt storartet hjelp av en fin bloggevenn. Nå har jeg eget domene i Ertzgaardkomplekset 🙂

  2. Oi, så bra! Det er ikke det at jeg ikke VIL lære meg slike ting, for det vil jeg og det skal jeg – men når? Jeg rekker ikke nå, og jeg merker at jeg er bloggbesatt, tenker skikkelig mye på at bloggen må fikses, og angrer på at jeg i det hele tatt begynte å tenke tanken.

    For den var jo grei som den var, men kje-de-lig, og jeg vil ha en blogg som ser fin ut, ja – så fin at jeg kan skrive dritt og slippe unna med det.

    *drømmer*

    Ha en fin dag, Vibeke 🙂

  3. Nå har jeg jo verdens kjedeligste side slik den ser ut nå, men da er det jo desto enklere for folk å se det store forbedringspotensialet 🙂

    Aldri så galt (…) 🙂

  4. Victoria: Du kan lete fram et «skin» til Sandbox:

    http://faq.wordpress.com/2005/09/27/edit-my-templates/

    (beklager, men kunnskapene mine er minimale på dette området)

  5. Jeg vet det, Undre – og jeg prøvde det – men det ble liksom bare så veldig rart.. Men det er sikkert et eller annet jeg ikke fikk gjort riktig.. Aner ikke engang hvilken versjon av WP jeg har – vet du når 2.7 kommer?

    Du har ikke minimale kunnskaper, da krasjkursdamen!

  6. Hehe. Selv krasjkursdamen har sin begrensning, altså! Hihi. Jeg er best på krasj, mindre god på maraton.

    Men får du til dette er du hjertlig velkommen til å gjesteblogge i krasjkursserien enten i egen blogg eller i min!

    Oppdateringen er annonsert å komme 10. november. Jeg vet ikke helt hva oppdateringen består av, men noe tyder på at det skjer veldig mye.

  7. Jeg synes også det ser ut som om det blir massive endringer, så dermed har jeg ikke giddet å oppdatere til denne 2.6.2-varianten, eller hvadetvarfornoe.

  8. Et godt tips? Martin har skrevet en veldig bra artikkel om temaet.

    Dersom du blunker litt lurt til han så kanskje han svarer på spørsmål også?

  9. Victoria: Vi kan ikke oppdatere. Det er WordPress.COM som styrer hele showet her. Det er viktig å holde tunga rett i munnen og ikke blande sammen .COM- og .ORG-versjonene av WordPress.

  10. Takk for det, Alf Ivar 🙂

    Undre: ok, hm – der har visst jeg vært litt på sammenblandingsloopen, ja!!

  11. Vel, WordPress har liksom ikke gjort ting så enkelt å forstå, Victoria. Det tok tid før jeg fattet poenget med .com og .org også.

Legg igjen en kommentar

