Barnebrud eller frue på niogtjue?

Vi msn-kranglet (nesten) i går, for Supermann mener jeg ser ut som om jeg er elleve år. Hva synes du?

Se bort fra det triste blikket. Det var ikke trist, det var fint, men det er kjedelig å stå sånn. Dette er dessuten et ganske dårlig bilde, jeg skulle ønske han mente jeg så elleve ut på et bilde hvor jeg så litt mindre ut som om jeg kommer rett fra oppvaskbenken.

barnebruden

Legg merke til bildet i bakgrunnen. Det viser en hjerne.

Dette var et hint.

Supermann, hvis du ødelegger denne pollen skal jeg IP-forfølge deg.

43 kommentarer

Filed under Uncategorized

43 responses to “Barnebrud eller frue på niogtjue?

  1. Dette var den enkleste pollen noensinne.

  2. Ikke rart det er bilde av en brokkoli 😀
    Jeg ser frem til fem år med sexnekt.
    Årsaken burde være åpenbar.

  3. WTF! Noen har svart alternativ 1 (som er FEIL) uten å legge igjen kommentar. Hvem kan dét være, mon tro.

  4. Supermann 348

    Til alle dere pedofile der ute:

    jeg var sikker på at hun var over 18!

  5. *hehe* synes hun egentlig ser ut som 19 år jeg da, men så fin og søt da….

  6. Supermann. Vi snakkes når du kommer hjem fra arbeidet.

    Graylady: Du er bare snill, du. Til motsetning fra testosteronfolkene over her 🙂

  7. Spøke med så viktige ting. At du ikke skammer deg. Jeg kan skamme meg over deg???

  8. Supermann 348

    Vakre Frue

    Legg merke til nicket mitt, ref din kommentar der du skriver om deg selv i «Om Victoria»

    Det er ikke uten grunn at jeg heter Supermann 348.

    Jeg skammer meg over deg med god grunn (340)
    Du har tydeligvis mange år å lære deg spillet på!

    Er det slik at vi må begynne med separate soverom dersom pollen skulle vise at mer enn 50% av leserene av bloggen mener at du ser ut som om du er elleve år gammel?

  9. Jeg tror vi kan innføre den ordningen med det samme og totalt uavhengig av poll-resultat.

  10. Og nei. Jeg er ikke sur.
    Så slipper du å spørre og jeg slipper å bli sur fordi du spør om jeg er sur når jeg er blid.

  11. Supermann 348

    Hehe!

    Veldig merkelig å være så ung og så blid, men det er jo hyggelig at du er blid da!

  12. Som om dét er noen sjeldenhet type «kryss i taket», liksom.

    Nå ble jeg nesten sur.

  13. Supermann 348

    Jeg tror vi må flytte.
    Til; Numedal, så du kan være blid hele tiden 😀

    http://www.idrettsskolen.com/text/yatzy-klubben03.html

  14. Jeg er konfliktsky, dessuten passet ingen svaralternativer. Jeg ville gjetta på at du er ca. 17. 🙂

  15. Numedal hørtes igrunnen helt ok ut.
    Lurer på om Arne fikk noe elg.
    Lurer på hvordan jeg skal bli ferdig med det jeg skal i dag når jeg sitter og fjaser på internettet.

  16. Lothiane: Jeg vet om flere som burde være litt mer åpenlyst konfliktsky 🙂 Hinter.

    17. Dama på Estetique mente jeg trengte Biotherm – Age Fitness Power 2.

    http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=42008#DETAIL

  17. Supermann 348

    Og du kjøpte den…

    I rest my case.

  18. Jaja. Jeg hadde jo nesten tenkt til å skrive det også, da.

  19. Kjempefint bilde! Kjæresten min ordna kake med påskriften «…17,5 år!» til 29-års dagen min. Trenger jeg si mer?

  20. Shamini! Kake 🙂 Det kunne faktisk redde denne dagen 🙂
    Morsomt påfunn av kjæresten din!!

  21. Hahaha, sånne damer sier alltid at man trenger dyre kremer. Frisøren min sa jeg hadde leverposteifarget hår for at jeg skulle ville farge det. Jeg lot meg lett overtale…

  22. Leverposteifarget hår???

    Jeg tror jeg hadde slått henne.
    Faktisk.

  23. Neida, hun er så fin atte. 🙂

  24. Dessuten er det jo et steg opp fra da hun sa at håret var grønt. Og det stemte jo.

  25. Jeg har forresten alltid fått høre jeg ser yngre ut enn jeg er… Men nå tror jeg at jeg begynner å ta igjen meg selv.

  26. Milton

    Det er jo opplagt at det ble alternativ nummer en. Se det positive i det. Supermann kommer ikke til å ønske seg en yngre dame bare fordi han fyller 43.

    Personlig er jeg en 23-åring som er fanget i en middelaldrende kropp. (Finnes det ikke noen statlig hjelp å få for slikt? Jeg mener; saken ville jo vært opplagt hvis jeg mente jeg var fanget i en kvinnekropp).

    Min situasjon må da være verre enn å være en 29-åring fanget i en tolvårings kropp. Tiden jobber tross alt for deg.

  27. Supermann 348

    jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til hun blir 16.

  28. galithralia

    ville ha tippet 17 år jeg faktisk 😉

  29. Milton: Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal svare, annet enn at jeg kan si at jeg nok også har en ganske så middelaldrende kropp, men litt barnslig ansikt, og at den rue huden ikke vises på bilder 🙂

    Supermann: I bet.

    galithralia: Men du svarte selvsagt riktig i pollen, ikke sant 😉 ?

  30. Helt klart en voksen kvinne, det der. Fin svai i ryggen, men se på det blikket da, dere. Sånt blikk har ikke tolvåringer. Helst. :mrgreen:

  31. Milton

    Kom kanskje litt galt ut. Fødselsattesten sier 43 år.

  32. Milton! Da misforstod jeg deg noe veldig, faktisk 🙂

    Britt Åse: Nå må du ikke lage ekteskapsintriger her. Det var jo tross alt ikke min mann som tok bildet 🙂

  33. Hm. Ser forresten at andelen «konfliktsky» øker i pollen.
    Skjønner dere godt, jeg.

  34. Supermann: Er det du som FREMDELES stemmer på brura<12??
    Isåfall: stop it!

  35. Supermann 348

    Kone. Nei! det er ikke meg.

    Du må nok bare innse at majoriteten av befolkningen (altså, mer enn 50%), eller «folk flest» som FrP alltid kaller det (selv om jeg ikke skjønner helt hvordan de kan komme frem til at 24,9% av befolkningen, som de har i oppslutning pr. dags dato, ref. en meningsmåling som Sentio har laget for Dagens Næringsliv 14.11.08) mener at du ser ut som om du er elleve år gammel.

    Jeg kan ikke annet enn forstå at jeg vant denne diskusjonen!

  36. Det gjorde du absolutt ikke.

  37. Supermann 348

    nei jøss.

    83% mener du ser ut som om du er elleve
    13% mener du ser ut som om du er 29

    jada, du vant helt klart.

    søt er du 🙂

  38. galithralia

    oh yeah eg svarte riktig i pollen ingen fare der 😉

  39. Supermann ser på pollen: 81%,14%,5%. Så sier han at dette er morsomt.
    Særlig.

  40. Krissy

    Jeg er enig med Victoria, og synes at dette er uhøvelig sagt av en nylig tilkommet ektemann… FY!

    Jeg synes for øvrig at Victoria godt kan være sin alder, men er også enig med andre her at alder ikke alltid lar seg så godt bestemme. Jeg er for eksempel 26, og blir gjerne tatt for å være 19. Jeg velger å ta det som et kompliment anyhow.

  41. Sexy Sadie

    Du var altså da så nydelig på bildet.

Legg igjen en kommentar

