Jeg videoblogger

[Jeg påstår jeg er raddis, men går stadig mainstream – nå presenterer jeg den første videobloggingen]

Se hva det spillet gjør med meg. Hør hvordan jeg blir. Hånlatteren sitter løst. Jeg hoster og holder på, på mitt sedvanlige usjarmerende vis.

Ok. Den er 90 grader feil vei, og alt er helt tragisk, og akkurat idet han forteller at han er bedre enn meg, så fant jeg det for godt å avslutte filmingen. Ingen vits i å gni det inn, liksom.

Hvis du ønsker å bruke tid på dette spillet, noe jeg virkelig ikke vil anbefale, så finner du det et par poster nedenfor denne. Jeg hater dette spillet, men konkurransedyret i meg er vekket.

Igrunnen tror jeg det vil bli en del enklere å lage en bedre video enn å få til dette spillet.

11 kommentarer

Filed under Famileliv, Idiotisk, Videoblogg

11 responses to “Jeg videoblogger

  1. Hehe. Grunnent til at han har slått deg til nå er at han har en bedre pc.

    Ellers har «sener fra et ekteskap» fått en ny betydning de siste dagene. Mer!

  2. Hehe, Beate! Jeg er også ganske sikker på at det er pc-en som er grunnen til at han grisebanker meg i alle fall. Litt bedre er han jo, også fra min pc. *litt*

    Her er det scener og cowboyfilm hver dag, så det er mye å ta av 🙂

  3. Supermann 348

    Herlig glede!!!

    Så du “outer” meg på bloggen din?

    Vel vel, når jeg tenker meg om så har jeg vel noen relativt beskrivende video-snutter der du uttaler deg om “dette og hint” selv?

    Kanskje jeg bør legge ut snutten der du uttaler deg om hvor JÆVLIG det var på Grorud?

    Hmm…

    Søt er du enn dog du er helt håpløs i spill.

  4. Wot? Dette er ikke outing.
    Jeg synes ikke det hørtes ut som noen god ide. Folk kunne misforstå og tro jeg er i slekt med Hege Ulstein.

  5. Hahaha! Nå følte jeg meg plutselig så normal. 😛
    Dette var artig! Det morsomste er jo dialogen dere i mellom, så jeg blåser i hvordan du filmet. 🙂

  6. P.S. Jeg har forresten et ambivalent forhold til Grorud.

  7. Maren: Hehe, ja. Dårlig stil. Null klasse. Æsj, jeg vet ikke. Noen ganger koker det mye i hodet.

    Lothiane: Nå er jeg veldig usikker på hva du mener? *sjokk!*
    Hehe, jeg er jo ikke akkurat noen filmprodusent, nei 🙂
    Grorud, ja. Jeg kom med noen helt vanvittige bemerkninger en gang, og de får jeg stadig vekk høre. Blir en post av det.

  8. OK, jeg har ikke slått persen min, men nå satte jeg guttungen på 10 på saken, og etter et par minutter slo han meg ned i støvlene.

    19,933

    Vel, støvler er kanskje å ta litt i, da jeg også har vært oppe i 19. Men gi ham noen minutter til

    Og vi har bare pad, og ingen mus.

  9. Hehe, da er han bedre enn meg (du er også det), for jeg har bare 18 og litt.

  10. Britt Åse

    Jeg har ikke tenkt å offentliggjøre min pers, for den er dårlig, den. Jeg har sendt min kjære lenken til spillet, og forventer om kort tid å høre ham legge ut om sin fantastiske rekord 🙄

Legg igjen en kommentar